Gor ett forsok till 1000 ord istallet for 1 bild

Nu har det gatt ett antal dagar pa Indoavetyret, vi har avslutat de 2 forsta veckorna pa campet och lyxar pa hotell en bit fran gurupuk. Kandes skont att fa tvatta av sig saltvattensavlagringarna som hunnit vaxa sig tjocka. Livet pa campet ar fantastiskt. Lite svart att forklara utan bilder men eftersom jag inte hunnit ta nagra(kanske bevis pa hur bra det ar och hur hemma man kanner sig!?) sa gor vi ett forsok.

En riktigt bra dag:
5.00 Uppstigning, pakladning
5.30 Paddlar ut for surf i soluppgangen
8.00 Halima har rort ihop grot som kryddas med kanel
8.och nanting Sover igen
efter en stund.. Lunch
Session no 2
Snacksande och ev boklasning, film, kortspel...
I sang kring 9, 10

Kandes lite vemodigt att saga hejda till ett grymt bra campgang men onskar alla lycka till och en massa roliga upplevelser pa era fortsatta resor, nya jobb och utmaningar. Vi som blev kvar ytterligare 2 veckor ar forvantansfulla infor torsdagens nyanlandande och hur det ska ga utan indonesen som hanger i svansen och knuffar in oss i vagorna... 

   Selamat Malam 

Kommentarer
Postat av: Boel

Hej!

Hoppas du hade tänkt å lägga upp massa bilder på äventyret=)

2009-09-29 @ 19:43:04
Postat av: mamma

Älskade unge!!



Bra att du har det kul men oj vad jag längtar efter Dig!!

2009-09-29 @ 22:10:30
Postat av: Sara

Det är bara att börja knäppa kort, ett tips från coachen! Jag var jättedålig på det, och det ångrar jag nu.. Låter som att ni har det toppen! Sola lite från mig :)

kärlek

2009-09-30 @ 12:20:55
Postat av: papa

Låter som en helt vanlig dag....efter session no 2 i alla fall :) ...före det; HÄFTIGT

Muchos abrazos...

2009-09-30 @ 17:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0