Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: Gerd Norgren

Hej Sofie!

Det här är bloggpremiär för mig, så det är lite osäkert om jag kommer lyckas få iväg den här hälsningen, men kanske det inte är svårare än så här. Det var jättekul att läsa om hur du har det. Jag har tänkt så mycket på dig. Vi har nu varit här i Horndal sedan midsommar. Känner igen känslan av uppgivenhet, när det är sunkigt och stökigt runt omkring en. Efter tre veckor med barnbarn i huset, var det skönt att städa. Grattis till ditt nya rum!

Fast det som vi kommer att minnas allra mest av denna sommar och tänka på med värme, är förstås allt roligt som vi gjort tillsammans med barn och barnbarn!!! Som att ta med matsäck och vandra upp på Klinten, blåbärs- och svampplockning, övernattningen i stugan, utställningen i Verket i Avesta och Myntmuséet, båtturer, härliga bad mm. Nu ska vi träna inför kommande fjällvandring i Abisko. Här är vädret nu småregnigt och grått, men om jag inte får träna nu så kommer jag aldrig att orka, så det är bara att gilla läget.

Vad spännande att ni ska ut och resa snart! Hoppas allt går bra och slit inte för mycket nu!

Kramar från Gerd/Lasse hälsar

2009-07-24 @ 11:05:23
Postat av: Sofie Herou

Hej Moster!

Vad roligt att höra från Dej, och skönt att få lite förståelse ang städningen :)



Det låter som att ni har det fantastiskt härligt i Horndal, hoppas att ni har lite soligt sommarväder också! Vi har lite regnigt denna veckan men det var väl väntat med en stad där det regnar omkring 250 dagar om året :) Hur tränar ni? När ska ni till Abisko? Skulle också vilja åka dit på sommaren och se hur det ser ut då, där är många vackra berg!

Hälsa tillbaka till Lasse, Många Kramar /Sofie

2009-07-24 @ 16:56:47
URL: http://sofieherou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0