"Trött och led på fabriken.."

Sofie goes Dan Andersson. Idag är det tungt att vara plukkare, kroppen värker och huvudet händer inte med.. 614, 671, 644 inte ens siffrorna var min vän idag. Tillråga på allt ville inte Mari i växeln vara med heller. Efter jobbet tog jag och Sara en sväng på stan, Sara fick ett par fantastiska rosa byxor men jag var mest pank och lyssnade på gatumusikanterna.

Efter middag och promenad fick jag ett trevligt samtal och börjar planera upp hösten lite mer i detalj. Roligt som det är att alltid ha folk omkring sig i det här lilla kollektivet så är det himla tråkigt att försöka påminna folk att plocka undan efter sej, inte lägga in disk i kylen och inte proppa igen rören till vasken med russin och nötter... Försöker tycka att det är ok, men ibland rinner bägaren över. Idag är en sådan dag.

En bild att bli glad av från en semester med Boel


Så nu ska jag stänga in mej på rummet med mitt SSB, Secret Single Behavior. Tack för idag, Slut för idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0