ring upp dette nummere så ska vi prø på att finne en time...

Första vaccinationstillfället är bokat, inga sjukdommar ska fås minsann.. Känns skönt för en hypokondriker som mig att minimera riskerna. För det finns ju helt kollosalt mycket märkliga sjukdommar att dra på sig i Asien. När det är dags för avfärd vill man bara kunna luta sig tillbaka och njuta.

Imorse fick jag ett litet meddelande från sommar-Sverige, bad och segling. Det är verkligen svårt att vara utan sjölivet såhär en hel sommar när man vet att alla andra är ute och glider. Särskilt som förra sommarens månad i båten gav mersmak, jag borde nog skaffa mig en alldeles egen liten segelbåt så fort det finns mer resurer på tidskontot. Tills dess drömmer jag mig tillbaka...

Här är Kinesen & Bananen på äventyr utanför Mönster:


                                                                 TJO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0