Mellandagarna

Idag är en sådan där typisk mellandag när ingenting händer. Kanske för att ingenting kommer hinna hända, eftersom vi jobbar 13-21 så det är svårt att hinna någonting före eller efter. Imorse blev det en morgonpromenad när jag vaknade vid halv nio och nu sitter jag och kollar på lite gamla matte 4 tentor. Fick lite ångest när jag pratade med David igår och kom på hur snart jag ska försöka skriva den där tentan.

Nu har snart halva tiden på sommarjobbet gått, 10 veckors plocktruck. Känns bra att jag har så mycket roligt att se fram emot efteråt. Först blir det Luleå i nästan en vecka och sedan 2 veckor hemma i Göteborg. Ska bli riktigt skönt att få vara hemma och sticka ut och segla några dagar, kanske spela golf, gå på bio och hänga på café i vasa och haga där mina favoriter från studietiden på GU finns.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0