Ledigt från kollektivet


Familjen stannade en dag till och gav mig ännu en dag ledigt från kollektivet. Idag var det regn i luften så förmiddagen spenderades inne i galleriorna. Eftersom att mina skor enbart hålls kvar på fötterna med några trådar blev det  ett efterlängtat inköp.


Imorgon kommer bild på mina nya gyllene skor...
Tack Sanna, Lennart och Mamma för två otroligt trevliga dagar! Hoppas att ni får kul i Oslo och att det kommer någon bild från era utflykter. Nu blir det sängen efter en seg måndag på jobbet med en bråkig truck och återförening med kollektivet.

Kommentarer
Postat av: Catharina

Undrar just hur en mamma ska blogga?? Klart är i alla fall att det var jättekul att få en liten stund med sin goa dotter i Bergen!! Minns precis när jag gick i fyran och läste om Norge och regninga Bergen. Det var helt nyss känns det som och helt plötsligt är mitt lilla barn i Bergen och arbetar och är mycket äldre än vad jag var då... Massor av kramar från mamma som längtar efter Dig hela tiden .

2009-07-20 @ 23:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0