Helgfirandet





I fredags kväll tog vi bussen till stan och drack varsin irish coffee i hamnen. Vi satt på uteservering och njöt av det fina vädret tills det drog in ett rejält regnväder, som tur var valde vi rätt platser(mitt under ett stort parasoll och kunde stanna tills drinkarna var slut.) Det var en trött Sofie som somnade så fort huvudet hittade kudden när vi kom hem.

Lördagen bjöd på lätt-shopping och cappuccino på ett spännande ställe som jag borde tagit kort på... Får fixa det nästa gång jag går dit. Sedan var planen att stanna hemma och kolla på film, men man ska ju inte vara tråkig så vid niotiden åkte nästan hela kollektivet plus PerBengtsson till en kollega från Asko och mötte upp en massa andra svenska kollegor. Esben som norrmannen hette tog oss med till en kompis med en stor lägenhet och balkonger with THE VIEW, centralt, stort, högt i tak och strawberry daquiris som jag och Prästings fick hjälpa till att sockra lite. En otroligt lyckad kväll med mycket kärlek i luften. Min käre vän sara eriksson(saraelisabeth87.blogg.se) har lagt upp lite bilder från den kvällen som ni kan kika på för jag vågade inte ta med kameran.

Ytterligare glädjeämnen för dagen; Flygbiljetten är bokad! Den 11:e september går flyget till Asien för 6 veckors surf i Indonesien, Layback Snap, Frontside Air... Eller bara lyckas ta sig upp och iväg till att börja med...

Kommentarer
Postat av: Kjell (papa) ove

jajajaja,lo que un metropolitano...vad skönt att vara ung, men ännu bättre att vara "äldre" believe me......skönt att deckar-sommmaren snart är över, och man inte känner det grava missbruket med choklad. (jordgubbs-smaken var ok men "frukt å mandel" mycket bättre),.....så man kan jobba på strand-magen tills man åker till del playa en costa calida otra mas...calma y en la casa otra vez.........

2009-07-27 @ 18:35:17
Postat av: kusin Marie

Åh, vilken härlig bild du hade där. Ser riktigt fint ut där du är.!

2009-07-28 @ 21:08:31
URL: http://zade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0