En helg på Bryggen









Lördagen spenderades under den strålande solen tillsammans med Sara. Som man säger "Je voudrais flané avec toi" det vill säga att planlöst bara vara och driva runt, käka glass, tapas och insupa atmosfären. Avslutningsvis fick vi huset nästan för oss själva och tittade på den sorgliga filmen P.S. I love you.

Sent på kvällen kom Mamma, Lennart och Sanna till byn, det innebar en fantastisk hotellfrukost(wohooo!), besök i hansaområdet på Bryggen, igen fast mer ingående inspektion av arkitekturen, glass, en tripp till Akvariet i Bergen och middag på Asköy.

Åter i kollektivet var det rumsbyte på gång, äntligen är tiden på loftet över! Jag har fått bära ner alla mina saker och för första gången sedan jag kom hit kan jag se vad som finns i garderoben, stå upprät utan att slå i huvudet och titta ut över staden. Nya rummet är himmelriket. Nu ska det drickas te och sedan ska jag sova och ladda inför shoppingdag med la familia.

OAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0