Att få blommor och chokladhjärtan efter jobbet

Arbetsdagen gick riktigt fort idag, fick en härlig order med 174 toropaket, varav typ hälften bestod av brownie-kakmix, kakfest anyone? Kan tillägga att även resten var toro av skiftande form med lite nudlar på toppen. Och trots att jag var tvungen att riva ner sista pallen(gör-om-gör-rätt) som var helt sjukt tung, så är humöret på topp idag! Oddbjörnen har fixat in lite extrapengar på kontot så helgen och nästa vecka är räddad.

Men vad är detta som ligger och väntar  när man kommer hem från jobbet, adresserat till mej?



 Undrar om det är någon som har läst min blogg och förstått min svaghet för chokladhjärtan... Mången tack Pappa!

Nu börjar det lukta mat så det är hög tid att hoppa in i duschen och fräsha upp sej lite, käka och sedan blir det en sväng ut på stan för att se vad en fredagskväll i Bergen kan bjuda på. Underbart är att arbeta dagtid, Tjing!

Kommentarer
Postat av: mamma, lennart o sanna

och vi har gjort en svängom till hunnebostrand, och nu solar vi i en blå lagun på väg till nord Koster tror vi!

Segling i september låter toppen, jag hinner nog återhämta mig till dess :)



många kramar från oss på böljan!

2009-07-26 @ 15:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0