Alarm kl 04:45

Dags att åka till jobbet, idag delades månadens PSL-rapport ut och meddelande om ett välkommet tillskott i kassan på dryga 2000 NOK. Timmarna sprang iväg och väl hemma sprang ett par snabba ben upp på Ulriken. Det var verkligen underbart väder idag, en värmande sol, friska vindar med doft av ljung och salt. Jag lade mig på en sten och bara njöt, nästan somnade, tills solen gick i moln en kort stund och det blev lite kallare då tog trippade jag ner och tog en välförtjänt dusch. Nu bjuds det på linsgryta i köket så det får vara allt för idag.

Kram /S


Kommentarer
Postat av: Mamma

och jag badade på SydKoster. kramar från mamma

2009-07-29 @ 00:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0