7.5 plukktimmar kvar till helg

Idag har regnet verkligen öst ner, när man trodde att det var som värst började det regna mer. Hur är det möjligt? Men nu verkar vädret och humöret vara påväg att vända. Dessutom har jag hittat bamas lilla fruktochgrönt gömma så arbetsdagen avslutades med att plocka upp en massa vindruvor, bananer, apelsiner, grönsaker med dipp och lite annat som ska avnjutas kommande dagar.

Snart kommer helgen, med plats för skönt häng och vila för kroppen. Ska bli riktigt skönt att få helg redan fredag eftermiddag nu. Jag hoppas att få med mig sällskap till stan imorgon kväll, kanske på det här flashiga stället... Det är stekigt på brattbryggan :P


Vad roligt att ni skrev kommentar i min blogg, det förgyller verkligen en regnig dag!

Sanna, Jag tänkte komma hem helgen efter 27e augusti och stanna ett par veckor. Det var tal om lite segling första helgen i september och jag hoppas verkligen det blir av, vore kul om du hänger med då. Fast du kanske får din dos nu?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0