Tidig julklapp...

Dagen som började uselt vände någongång före förmiddagskaffet; inga pallar som vinglar när man andas på dom, god sallad på lunchen, trevliga kollegor, strålande sol efter jobbet, en sväng på stan, altanhäng hemma och en skvallertidning(så nu vet jag allt om vilka som kosat seg var och vilken man som fött barn...). Dessutom har jag avverkat min mat- och städuppgift för veckan så nu återstår bara att glassa... Snart är det helg, höhö, som Reidar skulle säga!

Sent igår kväll fick jag en tidig julklapp, äntligen installerades Photoshop CS4! Nu kan jag sitta och leka med bilder och kanske till och med klura ut hur jag ska piffa till bloggen.

Photoshop-skola dag 1: Klistra in flera bilder på en och samma arbetsyta





Kommentarer
Postat av: mamma

Hallåj! Nu är det inte skepp o håj! Nu är vi hemma igen. Ösregn var det och Lennart torkar "typ en grej" med min hårtork!

I morgon ska jag sätta igång med att få Hcp 36 eller vad det nu heter - gof, du vet...

Försökt ringa dig har jag gjort hela kvällen men vi kanske kan höras av imorn.



Hälsningar från mamma och Lennart!



KRAM!!!

2009-08-04 @ 00:01:31
Postat av: Pappa

Det första försöket med Photo-shop ser bra ut. Lycka till med "bild-lekandet". Kanske man får tillfälle att anlita dig professionellt någon gång.

Kram

2009-08-04 @ 17:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0