Tentaperiod

Det var otroligt skönt att landa på svensk mark igår, att sedan en god vän ställer upp och hämtar mig på flygplatsen med mina dryga 40 kg packning gjorde bara det hela ännu bättre. Lugnet spred sig i hela kroppen när jag kom till en städad lägenhet och sedan fick det bli the och friidrott resten av kvällen.



Idag började tentaplugget och alla som kände att flervariabelanalys var roligare än en promenad i det fantastiska vädret samlades i biblioteket omkring 8.30. Knegartiden är slut, TGIF no more... Men man kan inte förneka fakta; det är fredag, stuk är öppet, alla ska dit. Jag känner att det är bra att träffa så många kända ansikten som möjligt så snabbt som möjligt så att man kanske kan försjunka ner i calculus resten av veckan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0