Plukking fullförd! Saknar, Saknar inte...

Då var de hårda veckorna i gångarna på Asko Vest, Bergen, över! Jag är fortfarande sliten i kroppen men mitt vanliga jag börjar återvända till alla andra sinnen, jag känner mig lättare, renare och framförallt smartare. Inte behöver jag en röst i örat som berättar vad jag ska göra. Jag är en vuxen självständig kvinna påväg mot större saker! Typ... en veckas tentaplugg innan karriären som professionell surfare kickar igång :P

Saker jag inte kommer sakna:
- Signaturemarks i vattenklosetten
- Att det står gammal disk överallt
- Potatismos på köksgolvet att trampa i när man ska göra morgongröten 05:40
- Osköljda filpaket på diskbänken
- Alldeles för gamla matrester i kylen
- Stöy utanför dörren när man ska sova
- Allt pengaprat och räknande med ören...

Saker jag KOMMER sakna:
- Sällskapet
- Virkningssessions
- Joannas grytor
- Filmkvällarna med hembakat fika
- Supersizetetriset
- Vågen Fetevarer
- De fina bergen att bestiga



Stämpelklockans konst - Den som stämplar mest vinner...



Det var en gång en gång...


...Eller ja, många gångar! Och väldigt många kontrollnummer att lära sig.
Undrar hur lång tid de tar att rensa ut ur huvudet...



..Men nu checkar Crazy-Cleaning-Lady ut ur det här kollektivet.

                      Tack för mig, Tack Bergen och Tack Asko för pengarna!

Vi ses i Luleå ikväll.Tjing!



p.s. Damen befinner sig någonstans i Bergen gissa vart, "fina priser" utlovas... ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mitt tävlingsbidrag: I ett dockskåp i Bryggen.



2009-08-21 @ 23:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0