Dagen då allting vände...

Jag gick upp 06:30 och startade dagen med en powerwalk för att väcka hjärnan,



Och åt min favorit frukost, hälften/hälften gröt, linfrön som garnering tillsammans med banan och kanel i underbar harmoni



Väckte ögonen med fotoblixtar och min för dagen ny-omvirkade(gör om gör rätt...) mössa



Sedan var det äntligen dax för den efterlängtade tentan i flervariabelanalys! Jag vet redan när nästa tentamens tillfälle är...



Eftersom att det gick så bra, kunde jag fira med att åka till stan och prova kläder...



Och roliga glasögon...


Köpte ett roligt halsband som ska få följa med på singstar och dans ikväll, men först ska det piffas och käkas Sushi(som jag har längtat efter Sushi hela sommaren!) ...Off we go! TTYS

Kommentarer
Postat av: David J.Herou

tjoooo... tänkte passa på att fråga ifall kameran du köpte här nere funkar bra?? kram

//brosh

2009-08-28 @ 18:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0